måndag 14 juni 2010

Nära nu.....

Nu är det bara dagar kvar innan resan till Vegas.
Blir borta i nästan en månad. Kommer vara där under WSOP.

I helgen var det GP final på klubben.
Jag hade störst startstack men lyckades aldrig börja bygga på den så som jag hoppats.
I pausen var jag uppe på 32k (start 21k) men sen gick det nedåt.
Spelade med stort tålamod och tog mig till finalbord där jag var med i nästan 3 timmar.
På dom 3 timmarna hade jag en hand 10 10 som jag förlorade och K3 som jag vann på bb.
Det var dom händerna jag spelade tills jag får AK utg och ställer in min 17k på blinds 1k/2k och det foldas runt till bb som såklart synar med AA.......
Kortsnittet var uselt hade på 8 timmars speltid, KK en gång och 1010 en gång + AK tre gånger och AQ en gång.

Tar med mig tålamodet till Vegas och hoppas på ett normalt kortsnitt och kanske till och med skulle kunna få har tur en gång......

Blir rapporter nästan varje dag från Vegas eller iaf så ofta jag hinner

Inga kommentarer: