fredag 8 juni 2007

Tilt torsdag

Blev inte så mycket spel under torsdagen heller.
Beror ju till vis del på att jag fortfarande går på praktik men även att jag hade en del att fixa med under dagen.

Körde iaf lite cashgame 0.25/0.50 men bara ett bord framför tvn.
Förlorade tidigt med KK mot AA och låg då 30$ back.
Men lyckades vända upp till 30-40$ plus och bestämmer mig för att spela ett varv till.

Då vet ju alla vad som händer sista varvet :-)
Jag får KK igen en spelare höjer jag reraisar han synar.
Flopp K 9 8 han satsar, jag höjer, han ställer all in och blixtsyn av mig
Funderar en stund på vad han kan ha tror lite på AA där.
turn 9 (nu kom jag på att han kan ju ha 99)
river 7
Han visar upp 99 och fyrtal och vinner en 80 dollars pott.

Efter den handen så tiltar jag vidare i en halvtimme till självklart utan att vinna något.
Så dagen slutar på minus 20 dollars.

Ska sluta spela KK har förlorat dom tre sista gångerna mot 1010, AA och 99.
Fast nu borde jag ju vinnna 10 raka med dom eller nått...........

Inga kommentarer: