lördag 16 juni 2007

Omaha klonk

Blev lite spel på fredagskvällen. Började med en 22 dollars turnering på Pokerstars som startar kl.18.00. Den här gången fick jag inte var med så länge då jag förlorade med AK mot KQ han fick in stege på rivern.

Tog ett skott och spelade en 55 dollars satellit till Pokerstars WSOP 150 säten. Åkte ut på plats 19 av 41. Orkade ine lägga QQ när det kom överkort på floppen mot en spelare. Riktigti dåligt spel av mig.

Trodde väl dagen skulle sluta på minus men gick in på Unibet och körde ett bord Omaha 0.25/0.50 och efter 2 timmars klonk så låg jag +280 dollars !!!
Har väl aldrig varit med om liknande Omaha rush :-)
Så blev en bra plus dag på runt 200 dollars

Idag lördag har vi lagturnering på klubben och mitt lag har vunnit alla tidigare (2) lagturneringarna. Så jag förväntar mig att vi ska vara med i toppen även den gång.
Eller rättare sagt vi ska såklart vinna !! ;-)

Inga kommentarer: