söndag 17 juni 2007

Besvikelse i lagpokern

Jag gjorde en dålig start i lagturnering och åkte ut med min stol tidigt i turneringen.
Hade JJ och efter flopp 6 6 4 kunde jag inte lägga mig och han hade 4 4.....
Senare i turneringen åkte jag även ut med stol 2 då med 88 mot KJ och K på rivern.

Trots detta så tog vi oss till finalbord och väl där spelade vi bra men hade otur i flera lägen.
Vi åkte på plats 4 med AK mot K10 och det kommer såklart 10 på floppen.
Irriterande att inte bäst hand kan få stå i det läget men ändå en okej insats av oss.

Tiltade bort en del dollars på nätet.
Spelade även lite cg i lokalen där blev det +-0.

Total en minus dag.
Men nu är jag extra laddad för Sommarserien deltävling 1 på klubben idag.
Siktar in mig på finalbord i första hand väl där kan ju allt hända :-)

Inga kommentarer: