tisdag 19 juni 2007

Sjuk dag

Måndag och hemma från "jobbet" på grund av förkylningen.
Passade på att spela en favorit turnering på B2B kl.11.00 20 euro freezeout.
Runt 35 spelare med och jag lyckas bland annat få grymt bra betalt med fyrtal i A.
Spelade bra poker och är chipleader när vi startar heads up 40k mot 25k. Då gör vi en deal så jag vinner turneringen och 200 euro.

Fin start på veckan och förkylningen känns genast bättre :-)
Blev en liten Omaha turnering utan resultat och lite cashgame.

Men startade även ett nytt litet projekt på Mansion.
Lyckades säkert med något rekord när jag i 3 raka satelliter lyckas komma
3:a med 2 platser sen 4:a med 3 platser (fick lite cash) och till sist 6:a med 5 priser.
I den sista hade jag 15k och låg i toppen för att sen försöka trycka bort shortstacken på BB med mina 88 då har han AA. Lite senare all in med 88 (igen) och då vinner KQ som träffar på floppen.

Men framgångarna på Mansion kommer säkert snart
Dagen slutade iaf bra plus tack var vinsten på förmiddagen.

1 kommentar:

Koivulainen sa...

Den där 11.00-turren är ju riktigt grym att lira, en gammal favorit även till mig. Tyvärr måste ju vi vanliga "dödliga" jobba dessa tider varför ett deltagande allt som oftast är omöjligt...