lördag 9 juni 2007

Freezing friday

En grymt varm sommardag men en iskall pokerfredag.
Blev 3 timmar poker varav två timmar på 1/2 FL där det svängde en del med gick tillslut 51 dollar plus. Kör nu på Unibet då jag fått en bonuserbjudande från dom om jag spelar in 3000 vip innan 30 juni så får jag totalt 500 dollar i bonus, så ska göra ett försök på den.

Avslutade med en timmes 0.25/0.50 NL och det var där korten var iskalla.
Eller rättare sagt jag blev så grymt utdragen hela tiden......
Så fort jag ställde in en shortstack och han synar utan träff men klonkar runner runner eller liknande. Sista handen har jag AK och ställer in efter flopp K 9 2 jag satsar rätt hårt men får syn.
turn 3 och jag ställer all in och han synar
river 9 och han vinner med sin 10 9

Förlorade ett inköp 50 dollar där.
Så dagen slutade hela 1 dollar plus :-)
Har spelat in ca 215 vip poäng

Inga kommentarer: