måndag 31 augusti 2009

Dag 16 - Gräva guld

Ännu en varm dag i Vegas, Vi drar till Terribles för att käka buffe men tyvärr stänger dom precis när vi är där.
Så blir ändrade planer och vi drar till ännu en butik för lite klädinköp blir några långärmade tröjor bland annat.
Sen tar vi buffen på Gold Coast och den är billig med LVA och god men man orkar ju bara en tallrik sen blir det jobbigt.
Vi tar en chansning på att det är fler spelare på Binions och deras kl.18 turre för 125 dollar.
Det blir 34 spelare men för mig går det snabbt. Man börjar med 10k marker men i pausen är jag nere på hälften.
Jag slaskar/spelar för många händer och förlorar med KK,AQ,AQ och missar alla floppar med mina mindre bra händer.

Har runt 4k när vi är 20 spelare kvar och jag ställer på knappen med A 9 men BB har hittat QQ och jag åker ut.
Går ut på Fremont street och kollar på deras show i taket plus att det är live musik och en massa folk rörelse.
Tyvärr åker även Pekka och Anders ut ganska snabbt men Tobbe tar sig till finalbord men åker som 10a.

Klockan har bara hunnit bli strax efter 22 men vi ska ju ladda lite för morgonsdagen premiär på Wynn kl.12.00.
Så vi bestämmer oss för att köra nån mer turre utan vi drar till Walmart och handlar lite dryck/tilltugg att ha på rummet.

Imorgon gäller det att klonka bra på Wynn.

Inga kommentarer: