onsdag 23 maj 2007

WSOP kval

Försökte ta en av 8 platser till WSOP i Mansions 100$ turnering.
Det var 611 VM sugna spelare.
Startade bra och jag låg över medel hela tiden.
Men andra timmen blev korten helt iskalla men höll mig lugn.
Någon minut innan andra pausen så fick jag JJ en spelare innan höjer till 1200 (blinds 150/300).
Jag har 4200 i stacken så fold eller all in som gäller.
Går all in och alla foldar fram till höjaren som har lite mindre än mig men synar iaf.
Han har A 10 och på floppen kommer ett A och han vinner.
300 kvar så åker in i nästa hand och jag åker ut på runt plats 200.

Blev lite 0.25/0.50 cashgame på Unibet oxå.
Det gick bra och jag gick +155 dollars.
Har ingen intressant hand men kommer ihåg att jag vann med QQ mot AA :-)

Idag onsdag kanske det blir lite mer cg och möjligen någon satellit på Mansion

Inga kommentarer: