lördag 26 maj 2007

Friday

Blev lite nätspel på torsdagskvällen men det svängde rätt bra.
Lyckades tillslut gå 300:- plus och då på Unibet.
Kollade även på sista kvalprogrammet till Pokermiljonens final.
Där missade tyvärr Näsan finalen genom att förlora Heads Up.
Ganska dåligt av honom att ställa med 93 mot en spelare kan syna med många händer.
Synd iaf att ingen av västeråsarna lyckades ta sig till finalen. Nu är det ju nästan bara tomtar som gör upp om miljonen.

Fredag och ett företagsevent på klubben.
Jag hade hand om turneringen och var dealer.
Men när det blev cashgame så ställde jag upp som spelare.
Dom flesta spelarna runt bordet var redan medlemmar i klubben.
Första handen höjer jag hårt och alla lägger sig så mina J3 vinner :-)
Annars var jag inte inblandad i någon intressant hand.
Slutade med 600:- plus iaf.

En hel helg utan live poker är ganska ovanligt men så är det den här helgen.
Så det kan nog bli en del nätspel ikväll

Inga kommentarer: