torsdag 1 januari 2009

Nytt år

Nytt år nya bet och nya pokerturneringar
Tänkte först göra en krönika över 2008 men det hände för mycket så lägger ner det.
Men helt klart är iaf att det var ett helt ok första år som pokerspelare.
Så skönt att slippa Arbetsförmedling och allt krångel dom håller på med.

Kul igår att jag fick ett telefonsamtal från en schackspelare som tackade för tipset i bandymatchen han hade tagit rygg på mig och vunnit en del på den matchen.
Nu är det inget jag rekommenderar men kul om fler vinner :-)

Avslutade 2008 med nio raka vinster.
Hur ska jag fortsätta den trenden ?

Hittade inget kul spelobjekt idag men imorgon kör jag i hockeyallsvenskan.
Tror på Björklöven borta mot Huddinge till 1.90 i odds och sätter 3% av rullen där.

Kanske ska satsa på nån pokerturnering ikväll får se om jag hittar nån kul på nätet.

Inga kommentarer: