måndag 5 januari 2009

Dag 4 av 2009

Turnering på klubben men en knorr där men en gång i turneringen får byta ut riverkortet.
Jag lyckades använda det i rätt läge och dödade AA med min färg :-)
Tog mig till finalbordet som chipleader (!) men hamnade direkt i problem och mina 10 10 gick rakt in i Pekkas KK och jag hade en medelstack.
Försökte mig på med ett spel när halva bordet hade limpat på min BB men tyvärr hade utg 10 10 och mina J8 dog nästan direkt efter flopp 5 5 10..... Så åkte på sjunde plats.

Hudding svek ju hårt och förlorade med 0-5 mot Mora.
Hoppas ingen tog rygg på mig ;-)

Nya bet idag då jag lägger två bet.
Först i eltiserien där Färjestad ska vinna hemma mot Brynäs till odds 1.50 och jag sätter 3% av rullen. Färjestad har vunnit 12 raka vinster hemma mot Brynäs !

Sen satsar jag lite men hjärtat men tror och hoppas Sverige slår Kanada i JVM finalen.
Oddset är 2.75 och jag sätter 1.5% av rullen.

Inga kommentarer: