måndag 12 januari 2009

Gårdagen och dagens bet

Bofors förlorar !
Helt sjukt dålig insats av dom.

Poker gick helt åt........
I turneringen får jag KK och synar en raise från Lubban.
Det här är i andra perioden blinds 50/100.
Jag har i en hand tidigare förlorat halva stacken till Lubban.
Då hade jag höjt preflopp och betat flopp och turn när han ställer in på turn
flopp 2 3 5 alla spader turn 5 och jag viker då mitt två par.
Nu tillbaka till KK där flopp kommer Q 6 2 jag betar 400 han höjer till 1000 jag ställer in för 2200 till och han synar (!) med 44 !?
turn 4 !!!!!
Gonatt

Spelar cg i 6-7 händer innan jag får smaka på ännu en bad beat
Jag övermörkar till 20 (nytt år och jag måste övermörka minst en gång per kväll)
Fredrik höjer upp till 65 och Kerra reraisar till 355
Jag smyger upp AA och ställer in mina 665 , Fredrik viker och Kerra synar med JJ
Flopp J.........
och jag lämnar lokalen........

Jag vet att det blir mycket gnäll här men tycker ändå jag har en massa otur ofta men säkert ingen som håller med......

Lyckade iaf gå plus på ett par plump rundor under natten.

Idag i skuggan av all tilt från igår lägger jag ett sjukt bet !
Lyssna på det här:
Satsar på matchen Delecta Bydgoszcz-ZAKSA Kędzierzyn Koźle och där tror jag på bortalaget till odds 1.35
Matchen spelas i en Polska högtsa division i volleyboll !!
Sätter 5.5% av rullen på det

Första gången (kanske sista) som jag betar på volleyboll i Polen :-)

1 kommentar:

Nicklas sa...

vad konstigt att alla ärketighta spelare tycker att de har mest otur i världen.. Nån som vill göra en djupanalys? :)