onsdag 21 januari 2009

Mitt i veckan

Inte blivit så mycket poker eller spel under veckan.
Mest för att jag tävlar" i geografi på Traveler IQ (Facebook) just nu leder jag iaf den största nivån med 650k poäng.

Spelade iaf satelliten på klubben igår och det var en ok turnering.
Råkade inte ut för något brutalt så känns bra att få en vanligt turnering.
Jag var short hade 5k när jag dubblar upp med AQ mot A2 lite senare får jag
KK och jag ställer mot Harju som höjt. Han synar med JJ och jag dubblar upp igen.
Då är jag på ca 23k och ligger bra med då vi kör om två platser.
Tyvärr hamnar jag i ett par knepiga lägen då jag blir reraisad och känner att jag måste vika.
Fick inga spelbara kort så blir tvungen att ställa med A5 men Benny synar med A8 och jag är ute på 5:e plats.

Idag hittade jag två spelbara objekt.
Först hockeyettan där jag tror Enköping vinner borta mot bottenlagen Wings odds 1.60 satsar 3%
Sen Bandy VM där Ryssland är storfavorit så tror dom slår Sverige idag till odds 1.90 satsar 2%

Imorgon torsdag är det Super Torsdag på klubben (en ny turnering för året)
Hoppas det kommer många spelsugna !

Inga kommentarer: