torsdag 5 juli 2007

Post Tallinn

Ja det har inte gått bra sen jag kom hem från Tallinn.
I Söndags hade vi en liten klonk i Team UFO då Fredrik kom 12:a och fick 850 dollars.

Annars har korten varit iskalla spelade lite cg på tisdagen men mina QQ och JJ gick in i AA och då var ett inköp borta. Försvann ett inköp på Omaha cg oxå på kåk mot kåk.
På Mansion spelade jag 100k på tisdagkvällen i 1h och 40 min med 99 som bästa hand.
Ställer in med mitt bästa A hand A7 och möter 10 8 och han klonkar såklart.

På onsdagen spelade vi Mansion 100k kl.13.00 i lokalen och hade en helt okej start.
Har lite över 3000 marker efter 40 min spel då får vi AA och två spelare går all in !
Vi synar såklart och möter AK och QQ. Flopp K 2 9, turn Q (!) och river K (!!). Vår hand är sämst och vi åker ut istället för att ha 8000 marker och ligga på 3:e plats.

Blev en del satelliter men gick trögt där oxå. Har dock kvalat inte till torsdagens och fredagens Mansion 100k.

Ikväll är det Klonkstuga i klubblokalen då är alla välkomna att komma ner och spela Mansion 100k kl.22.00 ikväll. Ta med egen bärbar dator !
Vi börjar kvällen på Pizzeria LaTorre kl.20.00 men mat och dryck för att vara riktigt laddad inför nattens klonk :-)

Hoppas vi ses i lokalen.

Inga kommentarer: