fredag 8 januari 2010

Sjukt med poker

Året började med en jobbig förkylning och jag blev tvungen att hålla mig hemma istället för turre i Köping och på klubben.

Konstigt nog gick pokern grymt bra på Pokerstars och jag gick 700 dollar plus på ett par dagars cg. Kör nu mellan 8-12 bord på fullring 0.50/1
Nu känner jag mig mycket bättre och NU går poker grymt dåligt......
Backat över 400 dollar på ett par dagar.
Man kanske skulle vara sjuk lite oftare :-)

Spelade en turre på klubben där jag åkte som 10:a. Hade tre stora dueller där jag först vann en all in med JJ mot KJ. Sen förlorar jag med A8 mot K4 för att sen åka ut med 55 mot AK (han får färg på rivern).
Blev lite 5/5 cg dealers choice det var rätt kul och med bra action. Jag slutade plus där.

Jaja målet för året är att vinna medaljligan på klubben och bli Supernova på Pokerstars.
Sen har jag en dröm om att kunna besök Vegas igen till sommaren men då behövs en bra klonk så man har råd med Vegas livet :-)

2 kommentarer:

blomster sa...

KUl du bloggar igen.

Snyggt du börjar spela fler bord på stars. Använder du hud oxå?

blomster sa...

KUl du bloggar igen.

Snyggt du börjar spela fler bord på stars. Använder du hud oxå?