fredag 15 januari 2010

Riktigt mörkt

Ja det blir inte mörkare än Mörkpoker KM som spelades igår.
Jag lyckades vinna ett par små potter på den dryga timmen jag var med.
Såg dom andra vid bordet ha triss hela tiden och nån kåk då och då.

Själv hade jag ingenting men med ca 5k kvar får jag x 4 5 6 7 på handen och väljer att syna en höjning från Hannu även Pekka bakom synar.
Byter ett kort och får en 3a som ger mig stege och Hannu har satsat så jag har 4k kvar och det kostar 1200 att syna så jag slänger in hela degen.
Bara för att direkt få en all in av Pekka bakom.......
Tack och godnatt då Pekka har en högre stege.

Kunde säkert spelat bättre men har man inga kort och bytet förbättrar inte handen alls då är det svårt att spela. Enda gången jag köpte in en bra hand var ju stegen och då åkte jag ut.

Nu ska det laddas inför GP premiären på söndag !

Inga kommentarer: