onsdag 24 juni 2015

Dag 8 - tisdag 23/6

Ännu en buffé den här gången på Freemont som är granne med Four Queens.
Helt ok men ändå hamnar den på sista plats av dom bufferna vi testat.

Nu ska vi köra en turnering i Binions Poker Classics. Är 171 spelare men Pekka och jag hamnar på samma bord. Blir en av dom tråkigaste turneringarna jag "spelat" då jag inte träffar en enda bräda och 10 10 är den enda bra handen. Tar över 3 timmar innan jag vinner en pott då jag ställer med AK och sen med Q 10, A9, K4 och ingen syn. Till slut så får jag syn när jag har 98s och han har AKs och han floppar färg. Tobbe går längst och åker på plats 50.
Sen blir det lite cg på Binions och även den här gången är Anders och Tobbe på samma bord plus en svensk till från Uppsala. Lite annorlunda spel idag men jag förlorar med QQ men vinner sen med KK så ligger even. När man spelat 2h cg + turneringen så får men 30 dollar tillbaka en bra deal för spelarna. Sen kommer det in nya spelare som öppnar ett 3/6 Horse cg bord med 2 7 3-draw.
Jag och Anders byter bord och kul att spela lite limit spel. Har ingen flyt men lämnar efter en dryg timmes spel på samma summa som jag startade med. Anders har däremot bra flyt och scoopar en stor pott i 7card hi/low. Tobbe och jag drar och käka en macka på Binions café som betalas med comp dollars på Binionskortet.
Vi har ett litet möte på rummet för att planera morgondagen och det blir ett besök på ett nytt pokerrum för oss. Dax att komma ITM nu kanske........

Inga kommentarer: