fredag 9 maj 2008

Maj och bloggen fyller 1 år

Jaha det har gått över 1 år sen jag startade bloggen. Tiden går verkligen fort.
Nu undrar jag bara när Barbafish ska uppdatera sin blogg ;-)

Vad har då hänt under året med bloggen ?
Några viktiga händelser
- Spelar med Team UFO och vi klonkar bra på Mansion
- Besökt Las Vegas
- Spelat Poker SM
- Slutat lyda order från AF och sen hösten är det bara poker som gäller som imkomst
Den sista raden är väl ett svar på titeln på bloggen , jag har nått målet.

Nu är det väl en bra ide att sätta upp ett nytt mål.
Målet som jag nu är på väg mot är att spela fler stora live turneringar under bloggens andra år.
Förhoppningsvis kan det blir någon EPT eller liknande större turnering. Väl där hoppas man på en storklonk.

Jaha vad har då hänt efter Poker SM ?
Tyvärr så fortsätter oflytet från Estland......
Skulle kunna whine i minst ett par A4 sidor med spel från klubben men låter bli.

På nätet hade jag en gång en plats i en WSOP step 5 men där åkte jag som 5a och fick spela step 4 där jag förlorar en coinflip och sen AK mot KJ och jag är ute på plats 7 helt utan någon ny chans.

Imorgon lördag kl.11.45 spelas BRUKSMÄSTERSKAPEN för 3:e året.
Har absolut inga förhoppningar men hur jag åkte ut kan du säkert läsa här i nästa inlägg.
Ska väl gissa på en 80-20 typ KK mot QQ eller nått......

Usch vad positiv man är :-)

Inga kommentarer: