fredag 17 juli 2009

Kanske dax för en update :-)

Jaja samma visa varje gång...... Bloggen uppdateras alldeles för sällan.
Kommer inte att ens försöka lova något annat.

Har ju hänt en massa saker sen jag skrev det senaste inlägget direkt efter jag åkt ur SM.
Känns omöjligt att få med allt så försöker inte ens.

SM slutade för min del med ett finalbord i Terminator turnering där spelade jag inte direkt bra och kom 7a med 5 priser.
Det roligaste med SM var att HPK hade två spelare ITM Pekka Ko och Kribba som tog sig hela vägen till finalbordet och slutade 9a.

Spelat en massa klubbturneringar men inte mycket att rapportera om.
I GP finalen gjorde jag kanske mitt sämsta spel på flera år det var riktigt illa.
Hoppas man har lärt sig något av det.

Nätpokern svänger en hel del upp och ner just nu är det ner.....
Men en kul grej hände förra veckan. Jag och Calle vann varsin plats till EMOP i Barcelona.
92 spelare och 4 platser och vi kommer båda topp4.
Turneringen spelas i slutet av juli det ska bli riktigt kul.
Hoppas och tror att jag kommer skriva lite här i bloggen med vad som händer i Spanien.

Det är väldigt nära nu till årets resa !
Vi ska göra ett återbesök i Las Vegas
Jag, Pekka, Anders och Torbjörn ska åka den 14/8 och kommer hem den 6/9.
Räkna med att bloggen kommer leva då ;-)

Inga kommentarer: