onsdag 20 maj 2009

Omaha SM

Tyvärr ute ur Omaha SM på plats 26 av 52.
Hamnade på ett kändistätt bord men det var iofs dom flesta borden. Hade Hatten, Chris Björin,Hans Eskilsson, Birgitta Johansson på bordet. Senare även Tomas Brolin,Nalle och Johan Storåkers.Var ganska floppkall träffade otrolige dåligt.

Såg en del floppar under dom första timmarna och vann en större pott mot Chris Björin då jag floppade triss i 2or (enda gången under turren). Hade då 6,5k som sen blev till 5.3k vid pausen och gjorde en addon så jag hade 10.3k. Efter pausen blev det iskallt jag gjorde nått spel från knappen som inte funkade och vann inte enda pott.
Byter bord och blindat ner mig till 5.2k på blinds 150/300. Då kommer handen med stort H.
Får AAK6 dubbel suited och utg har redan pott och jag slår pott tillbaka. Hon (Brynja) väljer att bara syna och jag har 1600 kvar.Flopp Q J 10 (två ruter)
Degen åker in och hon synar med 9 8 7 6 (två ruter)
Turn J
River 3 ruter.
Såklart.........jag är ute istället för nästan 11k i stacken..........

Inga kommentarer: