tisdag 30 november 2010

NFL igen

Hittade inget kul först och tänkte ta en spelfri dag men kunde inte låta blir en match i NFL :-)

Arizona mot San Francisco ska sluta med 42p eller mer.
5% till 1.92

Kan passa på att dra in lite mer poker här i bloggen och nu speciellt lite gnäll om otur.
Körde endast 2st Holdem turneringar idag men råkade ut för några tråkigheter.

KK mot AQ med flopp A , all in pre och utslagen ur en deepstack
JJ mot A7 med flopp A , tappade några tusen ibörjan av en turre
KK mot A 10 med flopp A, synade hans all in pre och han belönas men jag överlever iaf för att långt senare på finalbord få spela mot samma spelare igen.
AA mot QxJh , med fyra hjärter på brädan och jag åker ut istället för att vara i delad ledning.
I sista handen var jag shortast (ca 12bb) på bordet och ställde på SB och BB synade (han vann turren sen).

Bör kanske förtydliga att jag INTE tycker det är dåligt spel någonstans utan det var bara min otur med korten jag ville beskriva. (Jag vann faktiskt 2st coinflips i samma turre)

Inga kommentarer: