fredag 19 november 2010

En fredag i november

Nu kommer en helt oväntad uppdatering av bloggen :-)

Det är fredagen den 19 november 2010 och jag har just blivit utdragen av fiskarna på 5korts Omaha på Maxiplay. Lite trött efter att kommit i säng kl.06.00 på grund av lite kul spel på klubben under torsdagsnatten (ínga vinster).
Nu precis innan jag ska slänga mig i säng för att ladda upp inför HORSE KM imorgon på klubben.
DÅ får jag för mig att starta ett av min projekt ;-)

Det är dax för ett nytt skott på Sportsbetting 2.0 senast jag körde seriöst var vintern/våren 2009. Då slutade jag lite plus men det var inget att skryta om.

Nu är rullen bra mycket mindre än förra gången så blir kanske lite tuffare spel.
Men ska försöka hålla mig till reglerna 2-3% av rullen på "osäkra spel" och upp till 5-6% på "säkra spel". Kanske blir nån skottvecka där jag försöker sätta lite mer.

Att jag kom på ideen är mycket för att vintersäsongen är igång och jag är intresserad av all vintersport. Men kommer nog försöka spela på allt möjligt som känns spelvärt.

Börja med att sätta en "säker" NHL match (finns det säkra sådana?)
Detroit - Minnesota blir en hemmaseger till oddset 1.64
satsar 5%

Sen ger jag mig på premiären av världscupen i längdskidor
Men blir bara 2st små satsningar på head to head (en herr och en dam duell)
2% på vaje bet och med odds runt 2.00

Kanske återkommer jag lite oftare med uppdateringar om SB 2.0 kommer igång och jag tycker det är kul.

Inga kommentarer: