onsdag 11 mars 2009

Lördag 7 mars

Lördag och vi har inga planer för dagen. Frukost och sen chillar vi lite på hotellet innan vi dra ut och hittar ett internet cafe. Skönt att surfa lite det är något man saknar snabbt.
Vi kollar in hur Dag 2 går och såklart blir det Blackjack som börjar gå bättre och bättre. Dom har ju ingen kortblandare så man kan ju iaf försöka räkna kort :-)

På kvällen startat en 550 euros sidoevent så alla bord är upptagna. Vi bestämmer oss för att kolla om det är nån action på Las Vegas där dom ska ha cashgame.
När ví kommer är det helt dött så vi kör lite Blackjack men sen dyker det upp cg spelare så ganska snabbt öppnar dom ett 2/4 bord. Med flera av dom som jag spelade med dagen innan en belgare och några svenskar men oxå några lokala spelare.

Är helt kortdöd men lyckas få bra betalt med 2 3 då floppen är 2 3 10 och han synar min reraise med A 4. Turn K och vi checkar. River A jag checkar och han betar 80 euro och jag synar.
Bordet har några riktiga fiskar men det är en annan svensk som plockar av dom.
Vinner inte många potter och efter drygt 3h är vi hungriga så vi slutar. Jag med +100 euro.

Runt hörnet har dom en engelsk pub med mat det blir en burgare på kvällskvisten.
Kollar in bubbelspelet i Main Event kör blackjack och sen drar vi hos mot hotellet igen.

Inga kommentarer: