lördag 21 februari 2009

Sjuk sjukare jag

Ajajaj fick en riktigt fin förkylning med mig hem från Tallinn var däckad ett par dagar.
Spelade iaf Bigstack turren på lördagen men mina J3 kunde inte stå mot KK så åkte i mitten av fältet. Även kört något satellit utan framgång och onlineligan har inte heller gått bra.
Dagarna innan GP 3 söndagen den 15/2 började jag känna mig ganska ok.
MEN
På söndagen känner jag mig seg igen men kör turneringen och kommer iaf 5:a helt godkännt.
Men dagen efter är jag däckad igen av en förkylning nu med mycket mer hosta.
Spelade ändå Omaha SuperTisdag där jag tar ballongen. Trött och inte direkt pigg kör jag även torsdagens slask satellit men utan framgång.

Försöker ladda så gott det går för lördagsne EPT ligan finalen deltävling 6 av 6.
Gör en ur min synvinkel nästan felfri turnering. Lyckas få AK säkert 5 ggr under turneringen.
Enda gången jag får ett högre pocket än 88 är på finalbordet när vi är sex kvar.
Reglerna är ganska enkla jag måste vinna då är EPT platsen min.
Får KK efter det att en short Anders gått all in det kostar mig ca 12k och jag har 24k i stacken gör en steksyn bara för att se Juhani gå all in bakom mig med mer marker än mig.
Ja det är ju en blixtsyn
Potten blir på ca 60k så det är en viktigt pott (155k i spel)
Anders har K 10 och Juhani har såklart..... A A.............
Jag åker ut på plats 5.
Surt sa räven att åka på KK mot AA i den viktigaste turnering i klubbens historia...........

Sportbettingen går ok ligger runt even
Kommer försöka uppdatera oftar när (om) jag blir frisk nångång

1 kommentar:

Anonym sa...

gl i budapest!