söndag 18 oktober 2015

NHL dag 12

Dallas gör 3-2 när det är 3min kvar och sen 4-2 när det är 19 sekunder kvar så missade U5.5.
Så blev -2u på hockeyn och totalt +14u på NHL.
I fotbollen satt alla högoddsare och missade dom jag trodde mest på :-)
Men blev +2u där. Så totalt blev det en +-0 dag.


Dag 12


NY Rangers - New Jersey
Två raka förluster på Rangers och bara förluster på NJ.
Rangers har 6 raka vinster mot New Jersey.
Tror på hemmaseger och U5.5.


Winnipeg - St.Louis
Båda lagen har 4 vinster 1 förlust.
Blues har vunnit 7 av 10 senaste mötena i Winnipeg.
Jämn match men tror på U5.5/5.0.


Anaheim - Minnesota
4 raka förluster för Ducks och dom har gjort 1 mål totalt (!).
Wilds har 3 vinster 1 förlust (senaste matchen i förlängning).
Anaheim har vunnit 9 av 10 senaste mötena.
Hemmalaget är helt ur form och jag vågar inte spela på dom.
Däremot är det tänkbart att det blir lite mål U5.5/5.0.


Vancouver - Edmonton
Canucks förlorade senast och Oilers vann igår mot Calgary.
Vancouver har 9 raka (!) segrar mot Edmonton.
Kan bli ganska jämt men spelvärdet är på bortalaget.


Los Angeles - Colorado
Kings tog sin första seger senast och Colorado bortaslog Anaheim.
LA har vunnit 8 av 9 senaste mötena.
Spelvärde på bortalaget men troligen lite mål U5.5/5.0.


Känns som det kan bli lite mål och kommer kanske spela på underspel.
Ska spela Omaha KM idag så spelen kommer ut ikväll efter jag vunnit KM :-)


Spelförslag
Hann inte spela nått då jag gick långt i Omaha KM, kom 4:a
La en trippel
Winnipeg - St.Louis U5.5
Anaheim - Minnesota U5.5
LA - Colorado U5.5
odds 4.7392 (1u)


Spela lugnt !













Inga kommentarer: