måndag 27 augusti 2012

Måndag

Söndagen gick helt okej på bettingen men poker gick illa.

På klubben förlorade jag två coinflips så var man ute innan finalbordet.
På nätet körde jag en satellit till SuperWeekend Tallinn med 143 spelare och 10 paket addat.
Ligger bra med i mitten av fältet med 34 spelare kvar och får in det på BB med 10 10 mot SB som har AK. Men  på turn kommer K och potten på 85k går till honom.....
Ännu en förlorad coinflip..... hade varit på 2a plats om jag vunnit den.

Fick in trippel från lördag och satte den säkraste trippel på söndag.
Men missade en match in den andra trippeln då Sandviks förlorade.
Fredag till söndag hade jag letat upp 21 matcher och fick in 19 av dom.

Idag måndag startar US Open i tennis (har svårt att helt hålla mig borta från tennisen).

Lagt en dubblen där jag hoppas Dodig och Cilic vinner med 3-0 i set.
Odds 3.72

Chansat lite på några fotbollsmatcher med småinsatser
Fredrikstad vinner hemma till  2.55
Norrköping vinner borta till 4.45
BP vinner hemma hcp (0-1) till 4.00

Dagens Kloker en dubbel från division 4
Djurgårdsbrunn - Turkiska          1        1.30
Smedby - Alstermo                     2        1.30
odds 1.69
medelinsats, mest orolig för Alstermo :-)

Återkommer om jag hittar nå kul spel




Inga kommentarer: