tisdag 14 februari 2012

Tisdag

Oj blev visst ett uppehåll på ett par dagar.
Har inte haft nå större framgångar i sportens värld. Pokern har väl inte heller gått bra på slutet.
Men jag ger ju inte upp :-)

Känner hela tiden att jag spelar alldeles för lite onlinepoker och ska försöka ändra på det. Men det har jag tänkt tidigare men det har ändå inte blivit bättre ;-)
När det gäller live så blir det ju alltid minst 3 dagar i veckan vilket är helt ok.

Snart dax för årsmöte i Svenska Pokerförbundet, ska man gå på det ?
Jag hoppas verkligen att det blir ordning i förbundet. Ordförandeposten är viktigt men det viktigaste är att alla i styrelsen vill jobba hårt för pokern i Sverige. Tror man ska bygga förbundet på alla pokerklubbar som finns i landet. Men ett SM som förhoppningsvis kan spelas i Sverige är den viktigaste frågan förbundet har att jobba med. Sen kan man ju drömma om ett Klubb-SM och SPT (Swedish Poker Tour).


Ett NHL tips till natten då jag tror Nashville vinner hemma mot Chicago

Inga kommentarer: