söndag 25 oktober 2009

Slutet av oktober

Har inte hänt så mycket sen HPK Open.
Nätpokern går okej har börjat köra 8 bord fullring på Pokerstars 0.50/1 och det funkar bra.
Har ett mål att kunna grinda kanske 12 bord i framtiden. Hoppas även på att bli Supernova under nästa år. Lyckades även kvala in till Sunday Million ikväll så tänkte klonka i den :-)

Pokern på klubben har inte gått lika bra..... Blivit brutalt utdragen varje gång den senast veckan. Men det kanske är normalt det oxå :-)

Igår lördag gjorde jag en mini comeback med sportsbettingen. La några små live bet på hockey och fotboll fick in ett par av dom. Tog vinsten och satte på NHL hockey under natten där Vancouver blev min bank och dom vann mot Toronto.
Tar nu den lilla vinsten jag har och försöker skotta upp den :-)

Sätter hela vinsten på en "säker" etta i italienskaligan att Roma vinner hemma mot Livorno till odds 1.38
Återkommer om jag lyckas öka "vinstrullen" med 38%

Är GP turre på klubben kl.12.45 som jag skulle behöva vinna så jag får lite marker till finalen.

Inga kommentarer: